Παρακάτω παραθέτω μια δραστηριότητα που μπορεί να δουλέψετε σε ένα παιδί με πολλαπλούς στόχους. Δίνονται εναλλακτικοί τρόποι παιχνιδιού και με διαβάθμιση δυσκολίας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Με ανοιχτά μάτια ζητώ από το παιδί να κάνει βήματα μπρος-πίσω, δεξιά-αριστερά. Όταν δίνω την οδηγία λέω πόσα βήματα θα πρέπει να κάνει ανά κατεύθυνση.
Στόχος: χωρικός προσανατολισμός του σώματος στο χώρο, κατανόηση και εκτέλεση εντολής, ποιότητα εκτέλεσης, αιθουσαίο-ιδιοδεκτικό σύστημα.
Η δραστηριότητα μπορεί να εκτελεστεί και με κλειστά μάτια.
Εναλλακτικά μπορεί να γίνει και με τη χρήση του ταμπουρίνο. Η δραστηριότητα τότε γίνεται ως εξής:
Ορίζω την κατεύθυνση λεκτικά και με τους χτύπους του ταμπουρίνου καθορίζω τον αριθμό των βημάτων. Το παιδί θα πρέπει όσους χτύπους ακούσει τόσα βήματα να κάνει προς τη σωστή κατεύθυνση.
Στόχος: όλοι οι προαναφερόμενοι καθώς και η ακουστική διάκριση.
Και αυτή η δραστηριότητα μπορεί να γίνει με κλειστά μάτια αν θέλουμε να τη δυσκολέψουμε. Επίσης μπορούμε να ζητήσουμε απο το παιδί να εκτελέσει τα βήματα, ανακαλώντας την κατεύθυνση και τον αριθμό των βημάτων.
Στόχος: κυρίως η μνήμη.
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΜΑΡΙΝΕΛΗ
ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ S.I