Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Δραστηριότητες Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης

  1. ΣΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΚΟΥΝΙΑ ΣΕ ΤΕΤΡΑΠΟΔΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΚΟΥΝΑΕΙ Ο ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ
  2. ΣΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΚΟΥΝΙΑ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΣΤΗ ΚΟΥΝΙΑ
  3. ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΗΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΕ ΣΑΚΟΥΛΑΚΙ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΗ. (ΓΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ)
  4. ΣΕ ΤΡΑΜΠΟΛΙΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΟΡΟΠΗΔΑΕΙ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΒΑΡΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ(ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ)
  5. ΣΕ ΤΡΑΜΠΟΛΙΝΟ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΟΡΟΠΗΔΑΕΙ, ΜΑΣ ΠΕΤΑΕΙ ΜΠΑΛΑ, ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΕΤΑΜΕ Κ ΤΗ ΡΙΧΝΕΙ ΣΕ ΚΑΛΑΘΙ
  6. Ο ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Κ ΚΕΙΝΟ ΠΕΡΠΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ(ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΒΑΡΟΥΣ)
  7. ΣΕ ΚΟΥΝΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΟ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΟΡΘΙΟ ΚΑΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ. Ο ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΤΟ ΤΡΑΝΤΑΖΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΛΑ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ ΑΠΟΤΟΜΑ.(ΙΣΟΡΡΟΠΙΣΤΙΚΕΣ)
  8. ΑΠΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ. ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η ΑΡΙΘΜΟΥ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ, ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΧΑΡΤΙ Κ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ ΛΕΞΗ.  
  9.  ΣΕ ΡΥΖΙ, ΑΜΜΟ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΝΤΙΚ/ΝΑ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΦΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: