- ΣΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΚΟΥΝΙΑ ΣΕ ΤΕΤΡΑΠΟΔΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΚΟΥΝΑΕΙ Ο ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ
- ΣΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΚΟΥΝΙΑ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΣΤΗ ΚΟΥΝΙΑ
- ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΗΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΕ ΣΑΚΟΥΛΑΚΙ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΗ. (ΓΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ)
- ΣΕ ΤΡΑΜΠΟΛΙΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΟΡΟΠΗΔΑΕΙ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΒΑΡΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ(ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ)
- ΣΕ ΤΡΑΜΠΟΛΙΝΟ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΟΡΟΠΗΔΑΕΙ, ΜΑΣ ΠΕΤΑΕΙ ΜΠΑΛΑ, ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΕΤΑΜΕ Κ ΤΗ ΡΙΧΝΕΙ ΣΕ ΚΑΛΑΘΙ
- Ο ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Κ ΚΕΙΝΟ ΠΕΡΠΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ(ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΒΑΡΟΥΣ)
- ΣΕ ΚΟΥΝΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΟ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΟΡΘΙΟ ΚΑΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ. Ο ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΤΟ ΤΡΑΝΤΑΖΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΛΑ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ ΑΠΟΤΟΜΑ.(ΙΣΟΡΡΟΠΙΣΤΙΚΕΣ)
- ΑΠΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ. ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η ΑΡΙΘΜΟΥ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ, ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΧΑΡΤΙ Κ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ ΛΕΞΗ.
- ΣΕ ΡΥΖΙ, ΑΜΜΟ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΝΤΙΚ/ΝΑ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΦΗΣ
Σάββατο 10 Μαΐου 2014
Δραστηριότητες Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου