ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
Πολύ συχνά τελευταία παρατηρούνται δυσκολίες ανάγνωσης σε παιδιά Α' δημοτικού. Βασική προυπόθεση για την κατάκτηση της αναγνώρισης των γραμμάτων και εν συνεχεία την κατάκτηση της ανάγνωσης αποτελεί η οπτική αντίληψη του ατόμου.
Να μερικές ωραίες ασκησούλες που μπορούν να βοηθήσουν..
ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
Η ακουστική αντίληψη αφορά τον εντοπισμό και την διάκριση των ήχων που ακούγονται. Η διάκριση θα γίνει αρχικά σε επίπεδο αναγνώρισης οικείων θορύβων πχ. βήξιμο, φύσημα μύτης, φτέρνισμα, γέλιο, κλάμα, παλαμάκια κ.ο.κ
Στη συνέχεια γίνεται η παραγωγή ήχων απο το οικείο περιβάλλον πχ. χτύπημα αντικ/νων, σύρσιμο καρέκλας, κουδούνι κτλ
Μετά μπορεί να χρησιμοποιηθούν ήχοι απο ζώα, οχήματα και μουσικά όργανα.
Μια καλή δραστηριότητα είναι να κλείσετε τα μάτια του παιδιού να βάλετε να παραχθεί ένας ήχος της επιλογής σας και να του ζητήσετε να τον αναγνωρίσει και να κατευθυνθεί προς αυτόν.
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΜΑΡΙΝΕΛΗ
ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ Α.Ο
Πολύ συχνά τελευταία παρατηρούνται δυσκολίες ανάγνωσης σε παιδιά Α' δημοτικού. Βασική προυπόθεση για την κατάκτηση της αναγνώρισης των γραμμάτων και εν συνεχεία την κατάκτηση της ανάγνωσης αποτελεί η οπτική αντίληψη του ατόμου.
Να μερικές ωραίες ασκησούλες που μπορούν να βοηθήσουν..
ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
Η ακουστική αντίληψη αφορά τον εντοπισμό και την διάκριση των ήχων που ακούγονται. Η διάκριση θα γίνει αρχικά σε επίπεδο αναγνώρισης οικείων θορύβων πχ. βήξιμο, φύσημα μύτης, φτέρνισμα, γέλιο, κλάμα, παλαμάκια κ.ο.κ
Στη συνέχεια γίνεται η παραγωγή ήχων απο το οικείο περιβάλλον πχ. χτύπημα αντικ/νων, σύρσιμο καρέκλας, κουδούνι κτλ
Μετά μπορεί να χρησιμοποιηθούν ήχοι απο ζώα, οχήματα και μουσικά όργανα.
Μια καλή δραστηριότητα είναι να κλείσετε τα μάτια του παιδιού να βάλετε να παραχθεί ένας ήχος της επιλογής σας και να του ζητήσετε να τον αναγνωρίσει και να κατευθυνθεί προς αυτόν.
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΜΑΡΙΝΕΛΗ
ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ Α.Ο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου